A Piritus Games első Print & Play Mini játéka ami egy egyoldalas játék. A játék ingyenesen letölthető .jpg formátumban, két oldalas dokumentumként.
Hasznos tippek:
1. A játékot vastagabb 160g vagy 250g-os papírra nyomtassátok, hogy ne látszódjon át a túloldala.
2. Nyomtassatok kettőt, ha lenne olyan felismerhető sérülés a kártyákon a használat közben, hogy hátlapról felismerhetővé válik a kártya.
3. Használjatok vágógépet és sarokvágót a pontosabb lapokhoz, ha tudtok, de kézzel is lehet pontosan vágni.
Tölsd le, nyomtasd, vágd, Játszd!
2 játékos, 20 perc, 6 éves kortól
Játékelemek:
5db játékkártya, 1db pontszámláló tábla, 2 db játékos jelölő, 1db játékszabály
A játék célja:
Légy te az első, aki elalszik!
Találd meg az alváspontot a kártyák között, hogy előrébb juthass a pontszámláló táblán. Kerüld el a Mumusokat!
Előkészületek
Helyezzétek magatok elé a pontszámláló táblát és tegyétek a start mezőre a játékos jelölőiteket.
A játékkártyák közül vegyetek ki egy Mumust, egy alváspontot és az akciókártyát, a többi lapot tegyétek a játéktér szélére.
A játék menete
Felváltva játszátok a köröket, a kezdő játékos az lesz, akinek utoljára volt rémálma.
Egy kör elején a passzív játékos megkeveri a 3 kártyát úgy hogy az ellenfele ne lássa, majd lefordítva az asztal közepére teszi. Az aktív játékos felfordít egy kártyát.
Ha Alváspontot vagy Mumust húzott, azt megjegyzi, majd eldönti, hogy megáll vagy folytatja a körét.
Folytatás esetén új forduló jön, a passzív játékos újra megkeveri a 3 kártyát, amiből újra választani kell egyet. A fordulók addig követik egymást, amíg a játékos úgy nem dönt, hogy megáll, vagy amíg ki nem húzza a 3. Mumust. Ha a játékos egy körben 3 Mumussal találkozik, elkapták és a pontok megszerzése nélkül véget ér a köre. Ha sikerült pontot szereznie és megállni még a 3. Mumus felhúzása előtt, akkor léphet a pontszámláló táblán a szerzett pontoknak megfelelően.
Akció kártya felfordítása esetén a játékos 3 akció közül tud választani:
1.) A másik játékost visszalépteti egy mezővel
2.) Léphet egyet előre, majd azonnal meg kell állnia
3.) Az akció kártya helyére csak a következő húzás erejéig (!) alváspont kártyát rakat.
A kiválasztott akció végrehajtása után az akciókártya helyére egy Mumus kártya kerül, így a kör további fordulóiban már 2 Mumus és egy alváspont kártya lesz játékban.
Ha a játékos megállt, vagy elkapták a Mumusok, akkor csere következik és az addig passzív játékos köre kezdődik. Ehhez rendezzétek vissza a lapokat, hogy ismét egy Mumus, egy alváspont és egy akció kártya legyen játékban.
Játék vége
Az a játékos, aki először eléri a 7 pontot és beér a célba, megnyeri a játékot.